Cursusaanbod

Fotografie voor beginners
In deze cursus leren we u de basisbeginselen van de fotografie. We leren u om te gaan met termen als sluitertijd, diafragma, scherpte-diepte enzovoort.
Meer Informatie

 

Vervolgcursus beginners fotografieSONY DSC
Deze cursus is bestemd voor mensen die al iets van fotografie weten (bijv. door het volgen van onze cursus voor beginners) of voor mensen die lid zijn van een fotoclub.
Meer Informatie

 

 

KINDERKERMIS 1Fotografiecursus gevorderden
Deze cursus is bestemd voor mensen die al langer bezig zijn met fotografie, het verdient de aanbeveling om pas in te stromen na het volgen van onze vervolgcursus beginners.
Meer Informatie

 

InterieurfotografieFotografiegroep Master
Bedoeld voor mensen die al onze cursussen hebben doorlopen en toch onder deskundige begeleiding verder willen met de fotografie. Instromen kan alleen (een enkele uitzondering daargelaten) via de vooropleiding van NEF-fotografie cursussen en dan nog alleen als er plaats is.
Meer Informatie

 

_WH13019a

 

Foto verbeteren  (Photoshop Elements)
We hebben een tweetal cursussen voor het verbeteren van foto’s met Photoshop Elements, de 1e cursus is vooral bedoeld voor de eerste beginselen van de foto’s verbeteren en de 2e cursus gaat hier dieper op in.
Meer Informatie

 

Workshop Avondfotografie
In deze workshop leert u de fijne kneepjes van de fotografie bij avond en kunstlicht. Van te voren krijgt u alle nodige informatie op schrift. Voordat we vertrekken wordt alles nog eens toegelicht.. Vervolgens  gaan we samen op stap naar een mooie locatie om het geleerde in praktijk te brengen en uiteraard is er altijd hulp bij de hand als u met vragen zou komen te zitten.
Meer Informatie

 

Workshop Portretfotografie

In de studio in Winkel gaan we leren leuke portretfoto’s te maken. Ook leer je om te gaan met flitsers, zowel gewone als studioflitsers en met fotolampen. De ochtend wordt besteed om de techniek te oefenen.
Na een eenvoudige lunch gaan we in twee kleine groepjes (max. 6 personen) aan de slag met modellen. De workshop is rond 15.30 uur afgelopen.
Meer Informatie

 

Workshop HIGH-SPEED fotografie

In de studio in Winkel gaan we High-speed fotografie doen. We gaan hele snelle acties vastleggen,. Je werkt met je eigen camera onder begeleiding van twee ervaren fotografen.
Zowel de ochtend als de middag wordt besteed aan fotograferen Een eenvoudige lunch zorgt er voor dat we de middag er weer volop tegenaan kunnen.
Er kunnen max. 6 personen deelnemen, dus schrijf je NU in en je gaat gegarandeerd met spectaculaire foto’s naar huis.
Meer Informatie

 

Privé-les of les in kleine groepen
Bij NEF-fotografie cursussen kunt u ook terecht voor privé-les of les in kleine groepen. Dit kan gaan over alles wat met fotografie en/of foto verbeteren te maken heeft.
Meer Informatie